هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

ببینید | خلاصه بازی پیکان 0 - 0 صنعت نفت آبادان

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه با انجام ۳ دیدار وارد هفته بیست و ششم می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۳۹۲۱

به گزارش جام جم آنلاین، مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار روز جمعه آغاز می‌شود و مابقی بازی‌ها روز شنبه برگزار خواهد شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس میهمان تیم مس کرمان است.

مس کرمان - پرسپولیس | روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم مس کرمان هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان شکست خورد و با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند.

شاگردان فرزاد حسینخانی به ۳ امتیاز بازی برابر تیم پرسپولیس نیاز مبرم دارند تا از منطقه خطر سقوط فرار کنند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند. کالی تروئبا مربی اسپانیایی مس کرمان درباره این بازی می‌گوید: هیچ بازی سختی وجود ندارد! می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و ۵ مسابقه پیش رو داریم. پرسپولیس تیم فوق العاده‌ای است، اما دلیل نمی‌شود که به آن‌ها سه امتیاز را تقدیم کنیم. در آن طرف، تیم پرسپولیس هفته گذشته برابر تیم ملوان پیروز شد و با ۵۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد. سرخپوشان پایتخت با توجه به شکست سپاهان برابر تیم تراکتور اختلاف خود را با طلایی پوشان به یک امتیاز رساندند و آن‌ها می‌خواهند با برد برابر تیم مس کرمان به طور موقت صدرنشین شوند تا با روحیه بالا به مصاف استقلال در دربی پایتخت بروند.

با توجه به اینکه ۱۰ بازیکن پرسپولیس از جمله سروش رفیعی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، محمد عمری و علی نعمتی بازیکنان سه اخطاره هستند و هر کدام در این بازی یک کارت زرد بگیرند دربی که شاید مهم‌ترین مسابقه فصل باشد را از دست بدهند به همین علت این احتمال وجود دارد که گل محمدی تغییراتی در ترکیب تیم خود به وجود آورد و به چند بازیکن استراحت بدهد تا برای دربی محروم نشوند.

گل محمدی خیلی دوست دارد قبل از دربی با یک برد بدون تلفات و بدون محروم به دربی برسد و همچنین با برد مس کرمان بعد از هفته‌ها به صدر جدول برسد. شیخ دیاباته مهاجم همیشه مصدوم پرسپولیس ظاهرا دوباره به تمرینات بازگشته و شاید بتواند مقابل مس برای پرسپولیس بازی کند. همچنین هر ۲ باشگاه هم در آستانه این بازی حساس بیانیه‌ای در خصوص ترس از اشتباهات داوری منتشر کرده اند. بازی رفت ۲ تیم هم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن اصفهان | روز جمعه ساعت ۱۹:۴۵

تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان شکست خورد و با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان که ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را با ۵۵ گل خورده دارد میزبان تیم میانه جدولی ذوب آهن است که خیالش راحت است و فقط می‌خواهد تلاش کند در بازی‌های باقیمانده لیگ به رتبه‌ای بهتر از نهمی در جدول برسد.

اشکش سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به خوبی می‌داند که تیمش شانس کمی برای بقا در لیگ برتر فوتبال دارد به همین علت بیشتر در این هفته‌های پایانی به جوانان فرصت بازی می‌دهد و به دنبال دفاع از اعتبار تیم نفت با این بازیکنان جوان است.

در آن طرف، تیم ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم گل گهر به برتری دست یافت و با ۳۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مهدی تارتار تقریبا یک چهارم گل هایشان را به تیم نفت مسجدسلیمان زده اند و در بازی رفت ۵ بر یک پیروز شدند و ذوبی‌ها در ۵ بازی اخیرشان ۱۰ امتیاز گرفته اند و شرایط پایداری دارند. آن‌ها بدون دغدغه‌ای به مصاف حریف خود در مسجد سلیمان می‌روند و بازی آسانی پیش رو دارند.

نساجی مازندران - آلومینیوم اراک | روز جمعه ساعت ۲۰

تیم نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم فولاد خوزستان شکست خورد و با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم نساجی در دور برگشت لیگ برتر فوتبال بردی نداشته است، به همین علت حمید مطهری به صورت توافقی از این تیم شمالی جدا شد و هرناندز مربی اسپانیایی هدایت نساجی‌ها را برعهده گرفت.

مدیران باشگاه نساجی تماشای بازی تیم خود برابر تیم آلومینیوم را رایگان کرده اند تا با حضور حداکثری تماشاگران شان بتوانند اولین برد دور برگشت را جشن بگیرند.

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته بعد از ۱۱ مسابقه برابر استقلال شکست خورد و با ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان رحمتی می‌خواهن با امتیاز گرفتن برابر تیم نساجی شکست هفته قبل برابر تیم استقلال را جبران کنند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور مازندرانی دارند.

این سومین تقابل این ۲ تیم در این فصل است در بازی رفت آلومینیوم ۳ بر صفر پیروز شد و در جام حذفی، اما نساجی در ضربات پنالتی آلومینیوم را شکست داد. این بازی در واقع تکرار فینال جام حذفی فصل قبل هم هست قطعا یکی از بازی‌های جذاب دور برگشت همین مسابقه خواهد بود.

برنامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال شنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲

پیکان تهران - صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۹:۳۰- . استقلال - هوادار تهران - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه آزادی تهران ملوان بندر انزلی- تراکتور تبریز – ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه تختی انزلی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- مس رفسنجان - ساعت ۲۱:۳۰ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان گل گهر سیرجان- فولادخوزستان - ساعت ۲۱:۳۰ - ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها